De koers over de witte grindwegen zorgt altijd voor een mooie koers. De winnaar stond vooraf al vast, maar achter Poggiboy kregen we toch een schitterende strijd te zien voor de ereplaatsen. Veel ploegen kregen ook opnieuw hoop na het zien van de goeie resultaten van hun coureurs.

 

Bij de Koerskenners waren het WTC Simoney (Vanthomme) en Huisnummer 256 (Verholle) die met de overwinning aan de haal gingen. Bij 't spellekevandekoers was het Tis Glenn z'n skuld (Samyn & Verholle) die voor het eerst dit seizoen mochten zegevieren. Voor alle teams een deugddoende zege.

 

In de tussenstand is er vooral bovenaan niet zoveel verandering te zien. Zowel De Koene Ridders (Sinnaeve) als Losfietsend Wild (Denys & Penet) vertoefen nog steeds bovenaan het klassement. 

Onderaan wordt het toch alle hens aan denk voor zowel RidingToTop100 (Vandenberghe) als De Soupape (Duprez & Vandemaele).

 

Een hele week koers nu met o.a. Paris-Nice, Tirreno-Adriatico en GP Denain. Enjoy!

 

Rije,rije,rije

Stoempe,stoempe,stoempe